به گزارش واحد روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پیشگامان آتیه صبا، مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک پیشگامان آتیه صبا، پیرو تاکید مدیرعامل محترم صندوق بازنشستگی کشوری در راستای تکریم بازنشستگان و ارزش نهادن به مطالبات ایشان، پیاده سازی، اجرا و بهره‌برداری از مجهزترین و پیشرفته ترین مرکز تماس SRM با قابلیت پاسخگویی از طریق کانال‌های ارتباطی متفاوت به منظور پیگیری تمام درخواست های بازنشستگان محترم و همچنین ساده سازی فرآیندهای پاسخگویی به ایشان با ظرفیت جایگاه فعال پاسخگوی ۸۰ مکالمه همزمان و بیش از نیم میلیون تماس در ماه را در دست آماده سازی دارد که در ماه‌های آتی به بهره‌برداری می‌رسد.
همچنین ایشان متذکر شدند، این مرکز تماس به زیرساخت و تجهیزات حرفه ای مجهز شده است و از نرم افزار سیستم تلفنی برای پاسخگویی تماس ها و مدیریت صف های تماس و ثبت و پیگیری درخواست های روزانه، ایجاد گردش کارهای متفاوت ،گزارش عملکرد روزانه کارشناسان و گزارش تماس های ساعتی هر صف و وضعیت پیگیری درخواست ها بهره می برد که باعث سهولت در خدمت‌رسانی و بالا بردن کیفیت پاسخگویی به قشر محترم بازنشستگان‌کشوری می گردد.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست