واحد مرکز تماس صبا

 

مرکز تماس صبا (مرکز تماس شرکت تجارت الکترونیک پیشگامان آتیه صبا) یکی از به روزترین و مجهزترین مرکز تماس های کشور است که در تاریخ ۱ شهریور ۱۳۹۹ افتتاح شده است.

مرکز تماس صبا، دارای مشتریانی همچون صندوق بازنشستگی کشوری و وزارت کار و رفاه اجتماعی است و تنها پس از گذشت شش ماه از آغاز فعالیت این مرکز، در اسفند ماه ۱۳۹۹ به رکورد جدیدی از تعداد تماس دست یافته است و طی دوره سی روزه  به بیش از دویست هزار تماس پاسخ داده شده است.

پروژه های این واحد

مشتریان و دستاوردها

توانایی های مرکز تماس صبا

  • پاسخ به ۸۰ تماس به طور همزمان (در لحظه)
  • پاسخ به بیش از نیم میلیون تماس در ماه
  • پاسخگویی در ۷ روز هفته به طور ۲۴ ساعته
  • قابلیت لایه بندی تماس ها

مشتریان

  • صندوق بازنشستگی کشوری
  • وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی
  • بیمه ملت

پاسخگویی

  • تعداد تماس ها در طول یک سال،  بیش از دو میلیون تماس
  • میزان تماس های پاسخ داده شده : بیش از یک میلیون هشتصد هزار تماس
  • درصد پاسخگوی : بیش از ۹۰ درصد تماس ها پاسخ داده شده
  • میانگین مدت هر تماس : ۲ دقیقه
  • میانگین مدت انتظار جهت ارتباط با کارشناسان : ۲ دقیقه
  • امکان سطح بندی پاسخگویی به تماس‌ها

مشتریان ما

[elfsight_click_to_call id=”1″]