پیاده سازی، اجرا و بهرهبرداری از مجهزترین و پیشرفته ترین مرکز تماس SRM صندوق بازنشستگی کشوری
به گزارش واحد روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پیشگامان آتیه صبا، مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک پیشگامان آتیه صبا، پیرو تاکید مدیرعامل محترم صندوق بازنشستگی کشوری در راستای تکریم بازنشستگان و ارزش نهادن به مطالبات ایشان، پیاده سازی، اجرا و بهرهبرداری از مجهزترین و پیشرفته ترین مرکز تماس SRM با قابلیت پاسخگویی از طریق کانالهای ارتباطی متفاوت به منظور پیگیری تمام درخواست های بازنشستگان محترم و همچنین ساده سازی فرآیندهای پاسخگویی به ایشان با ظرفیت جایگاه فعال پاسخگوی ۸۰ مکالمه همزمان و بیش از نیم میلیون تماس در ماه را در دست آماده سازی دارد که در ماههای آتی به بهرهبرداری میرسد.
همچنین ایشان متذکر شدند، این مرکز تماس به زیرساخت و تجهیزات حرفه ای مجهز شده است و از نرم افزار سیستم تلفنی برای پاسخگویی تماس ها و مدیریت صف های تماس و ثبت و پیگیری درخواست های روزانه، ایجاد گردش کارهای متفاوت ،گزارش عملکرد روزانه کارشناسان و گزارش تماس های ساعتی هر صف و وضعیت پیگیری درخواست ها بهره می برد که باعث سهولت در خدمترسانی و بالا بردن کیفیت پاسخگویی به قشر محترم بازنشستگانکشوری می گردد.