دستاوردی جدید برای تجارت الکترونیک پیشگامان آتیه صبا درشکستن رکورد ۲۰۰هزار تماس درماه

مرکز تماس هر سازمان ، قلب پاسخگویی و ارتباط با مشتریان و ذینفعان به حساب می آید؛ احداث مرکز تماس و پشتیبانی از آن، نیازمند به نیروهای متخصص و تیمی حرفه‌ایست.

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پیشگامان آتیه صبا، مرکز جامع ارتباط با ذینفعان صبا (مرکز تماس شرکت تجارت الکترونیک پیشگامان آتیه صبا ) که در حال حاضر مشغول ارائه خدمات به  سازمانهای متعدد همچون صندوق بازنشستگی کشوری، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و… می باشد، موفق به ثبت رکورد جدیدی شد.

پس از گذشت شش ماه از آغاز فعالیت این مرکز و ادامه روند رو به رشد خدمات و سرویسهای مربوطه , در اسفند ماه ۱۳۹۹ به رکورد جدیدی از تعداد تماس دست یافته است و طی دوره سی روزه مذکور به   ۲۰۳.۰۰۰ (دویست و سه هزار) تماس پاسخ داده شده است.

این موفقیت نتیجه تلاش تیم متخصص و حرفه‌ای در جهت رفع نیاز ذینفعان محترم بوده است.

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست